Girls just wanna have fun - Reisverslag uit New Romney, Verenigd Koninkrijk van Ellen Wit - WaarBenJij.nu Girls just wanna have fun - Reisverslag uit New Romney, Verenigd Koninkrijk van Ellen Wit - WaarBenJij.nu

Girls just wanna have fun

Door: Ellen de Wit

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, New Romney

Meisjes willen alleen maar plezier hebben...

Natuurlijk is het waanzinnig om in Engeland te zijn en om elk weekend weer een deel van de wereld te ontdekken, maar even lekker shoppen en geld uitgeven aan mooie kleding is natuurlijk ook leuk... toch jongens? :) De afgelopen twee weken heb ik geen tijd gehad om te bloggen. Jullie vinden dit waarschijnlijk wel jammer, maar dit laat wel zien dat ik het hier ontzettend naar mijn zin heb en dat ik uren op een dag te kort kom. De hele week werk ik in het HR kantoor en ik moet zeggen dat ik het werk steeds leuker ga vinden. Ik moet mensen interviewen via Skype en testen hoe hun Engels is, wat soms erg hilarisch is. Natuurlijk kijken we niet naar hoe iemand eruit ziet... AHUM :) Na het werken ben ik te vinden in de keuken, inmiddels heb ik drie opties gevonden:

1: Ik eet niets en heb de rest van de avond honger
2: Ik kook zelf, mensen maken mijn spullen schoon en heb geen honger
3: Iemand anders kookt voor me en ik was af en ik heb geen honger.

Optie 1 heb ik al snel door de wc gespoeld, aangezien ik elke dag meer dan een uur aan het lopen ben, naar huis, naar het kantoor, naar de supermarkt en weer naar huis etc. Ik heb voedsel nodig, haha. Het is heel leuk om te zien dat mensen mijn eten heel lekker vinden. Ik ben gewend om pittig te eten en in heel veel landen smaakt het eten naar niets, haha. Ze blijven opscheppen en natuurlijk hoef ik daarna niet af te wassen, soms...

Vorige week zijn we in het weekend naar de White cliffs of Dover geweest. Misschien komt het je een beetje bekend voor, maar dat zijn die witte bergen die heel bekend zijn, je komt er ook langs als je met de boot naar Engeland of Frankrijk gaat. We gingen weer met een hele grote groep erheen, echt zo gezellig. Andere mensen hadden ons al voorbereid op een lange wandeling, maar eigenwijs zoals we zijn, vonden wij het geen probleem om 'even' een stukje te lopen. Berg opwaarts is toch wel lastig hoor mensen, ik dacht dat ik neer ging vallen :) Maar eenmaal boven benam het uitzicht me de adem. Het was er zooo ontzettend mooi. Ik voelde de wind, kon de zee ruiken en het uitzicht was prachtig. We hebben heel veel gekke en leuke foto's gemaakt, die heb ik trouwens op Facebook gezet. Ik voelde me daar in die bergen echt helemaal vrij en toen besefte ik ook hoe gelukkig ik ben en hoe ik bof met een kans als deze. Niet iedereen kan zeggen dat hij voor 6 maanden in Engeland heeft gewoond en alles heeft bekeken wat er te bekijken valt en dat samen met een groep onwijs leuke mensen !! Huil momentje ! :)

Dit weekend ben ik samen met de meiden en wat jongens wezen winkelen, ja alweer, haha! Heb een aantal leuke dingen gekocht, maar vooral warme dingen zoals een sjaal en handschoenen en sloffen etc. Ja mensen, Engeland is KOUD. Daarna ben ik heerlijk uit eten geweest in de Chinees, waar ze mijn favoriete eten hadden en de lekkerste chocolade cake die ik ooit hebt geproefd. Elke vrijdag is hier een hotel, SHIP HOTEL, waar ze muziek draaien en waar je kunt dansen. Het is maar tot 12 uur geopend, maar dat geeft niet want iedereen van onze groep gaat er heen en het is echt super gezellig. Natuurlijk zijn er ook steeds filmavonden, feestjes, tafel pool, tafel voetbal en gym feestjes in ons huis, dat is ook de reden dat ik amper tijd heb om te bloggen, sorry ! :) Zondag is schoonmaak en wasdag. We hebben met zijn 4en mijn bed verwisseld met een ander bed in het huis, je had ons meisjes moeten zien, het was fantastisch :)Powerrrr !

Afgelopen weekend heb ik per ongeluk de droger gesloopt, omdat ik de filter was vergeten er in te stoppen. HOE DOM :( Maar net stond Vittoria voor me neus met twee kapotte onderbroeken, ze hebben de droger gemaakt... schaam me dood :)


Morgen ga ik mijn eerste ochtendshift draaien, dus ik begin om 8 uur in plaats van 9. Ik ben gepromoveerd naar level 3, dus nu heb ik toestemming om alleen te werken en in de avond en ochtend, om extra vrije uren te verdienen. Vrijdag komt mijn familie eindelijk naar New Romney :) Kan ik nu al heerlijk naar uitkijken ! <3

Eigenlijk wilde ik nu gaan slapen, maar ik word geroepen om een film te komen kijken... oke 1tje dan :) XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Blog over de avonturen die ik in Engeland meemaak !

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 5934

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 01 September 2014

New Romney

Landen bezocht: