Duizend vragen en vierkante ogen - Reisverslag uit New Romney, Verenigd Koninkrijk van Ellen Wit - WaarBenJij.nu Duizend vragen en vierkante ogen - Reisverslag uit New Romney, Verenigd Koninkrijk van Ellen Wit - WaarBenJij.nu

Duizend vragen en vierkante ogen

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

26 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, New Romney

Gisteren was het zover .. AL heel vroeg ging mijn wekker en even wist ik niet waar ik was. Het is toch even wennen tenslotte. Eigenlijk werd ik al iets voor mijn wekker wakker, wat bij mij echt heel bijzonder is. Ik hoorde namelijk de golfen en ee naantal zeemeeuwen. Mijn bed is echt enorm hard en ik been blij dat mijn ouders mijn eigen een persoons matras meenemen.
In de ochtend lekker geen rij bij de douche ! Na mezelf een beetje toonbaar te hebben gemaakt, heb ik eerst lang staan wachten op een paar huisgenoten die op MIJ zouden wachten en ben uiteindelijk toch zelf maar naar het kantoor gelopen. Langs een mooie zee en geen hond op straat. Heerlijk. Dit keer liep ik in een keer goed gelukkig. Lekker ontbeten en toen moest ik naar de computer toe, gewoon om ''wat quizjes' te maken. Iedereen wenste me succes en ik vond het een beetje overdreven... het zijn maar wat vragen?

O MIJN GOD.... Wat een "£$%^&* moeilijke vragen ! Hoe zou ik dat in hemelsnaam allemaal moeten weten. TWINTIG vragenlijsten met meer dan honderd vragen per quiz! Allerlei onderwerpen kwamen aan bod. Ik moest op de belangrijkste quizen 95 procent halen, en op de rest 80 en sommige maakte niet veel uit. Keer op keer maakte ik dezelfde test en steeds haalde ik 90 of 94 ofzo. Ik wilde echt mijn pc uit het raam gooien. Zit je dan, van 9 tot 6 achter een pc. Na dag 1 had ik er pas 6 af. De lunch was lekker, al moet je wel snel erbij zijn, want ze eten hier echt alsof ze een jaar niet gegeten hebben. De pan is binnen twee tellen leeg. Weet ik dat ook weer :). In de avond had ik echt stijve spieren en last van mijn hoofd ( zuurstof te kort?) en ik had ook last van mijn ogen. Ik kon nog niet slapen, want ik was nog helemaal aan die vragenlijsten aan het denken, dus ik besloot lekker om aan het strand te gaan zitten. Er was serieus helemaal NIEMAND op het strand. Het was heerlijk om even uit te waaien daar. Toen ik ging douchen, had ik heel mijn haar al lekker met shampoo gedaan en ineens ging het brandalarm af. Sta je daar... Het alarm was sneel uit en ik stond echt te twijfelen wat ik moest doen. Ik spoelde snel mijn haren uit en heb me als een raket afgedroogd en aangekleed. Bleek het dus iemand te zijn die ging roken binnen .. Daarna heb ik GTST teruggekeken in bed. Trouwens, weten jullie waarom HNTM en EXPEDITIE ROBINSON niet terug te kijken zijn. Die video ervan wil niet laden en ik wil het zoooooo graag zien!! ? In de avond hadden we ook nog een huismeeting. Over de regels enzo en over schoonmaken. Ze waren een bakje kwijt, waar ik mijn hele kamer mee had schoongemaakt .. Die had ik in de keuken neergezet, maarja als iemand het niet OPRUIMT dan raakt het kwijt he ;) Wel goed om te weten wie er allemaal in het huis wonen waar ik nu ook woon. Ik vind tot nu toe maar drie mensen aardig, waarvan er 1 al weer bijna vertrekt. We zijn met ze 10en ongeveer. Wil niemand van mijn vriendinnen ook deze stage doen? Komop ! :) IK help wel met de vragenlijsten ;)

Vanmorgen ging weer om 7 uur de wekker, al was het nu op de een of andere manier wel moeilijker om op te staan; weer een dag quizen maken. Gelukkig waren er nu wel de AARDIGE huisgenoten die met me meeliepen naar het kantoor. Het goede nieuws is, ik heb alles nu behaald! JEEJ! Wel enorm veel gegokt, maar het is me gelukt. De lunch was deze keer niet zo lekker, plakkerige rijst ( melk smaak ofzo?) met gehakt ballen... ja.. ieuw! Ik typ deze blog vanuit mijn kantoor. Ik wilde namelijk graaaag iets doen na al die vragen, maar het mag nog niet omdat ik alles nog moet leren... En ik moet mezelf tot 6 uur gaan vermaken :) Lachen - not. Vanavond willen ze om 10 uur een feest geven als welkom voor mij omdat ik nieuw ben. Volgens mij nemen ze hier alles aan tot een reden voor een feest. Eigenlijk houd ik niet van feesten en ben ik super moe.. misschien laat ik alleen mijn neus even zien..

Morgen zou ik nog een dag moeten quizen, maar ik ben te slim blijkbaar want na 1 dag ben ik KLAAR :) Ben benieuwd of ik morgen wel wat ga leren, anders ga ik klagen ! En dan misschien een andere afdeling kiezen, vertalen van boeken ofzo.

xxx

  • 26 September 2013 - 21:01

    Linda:

    Hey sis,

    goed van je dat je na 2 dagen al klaar bent !
    Wellicht een goed idee om van afdeling te veranderen ? Ik denk dat vertalen wel leuk is ? Of anders dat met event nog wat... dat je feestjes moet plannen enzo ;-)
    Hoop dat je nu lekkerder gegeten hebt, maar mama zei dat je zelf iets ging maken, dus komt vast wel goed !

    Nog even geduld, en we zijn weer bij je !! :D

    Love you XXX je ZUS

  • 27 September 2013 - 06:12

    Mamma:

    Alles moet ff wennen. Komt goed lieverd xxxx

  • 27 September 2013 - 14:00

    Jose:

    Goed gedaan weiffie, werk je nu ver van Londen af en wat ga je allemaal doen op deze stage???
    Ik vindt het superleuk om iedere keer je blog te lezen wel jammer dat je niet met je boek verder gegaan bent. Love you......xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Blog over de avonturen die ik in Engeland meemaak !

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 5932

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 01 September 2014

New Romney

Landen bezocht: